Naše Jestřebí

čtvrtek 15. července 2010

102,den doma...

15,července 2010 čtvrtek
dnešní den jsme opravdu zůstaly
doma konečně bylo pod mrakem i když
dusno ale bez sluníčka tak sem
udělala omáčku z králíka pořád
na pořádný jídlo nebyla chuť
Pepča mi přivezl celého melouna a já už
sem půlku zdolala../ tak to budu lítat
čůrat ... /:))) dneska se vrátí
z dovolené Jiřík se Štěpánkou
už by tady měli někde cestovat směr domov
do Prahy přiletěli kolem 17.hod...
Sába má pořád zvýšenou teplotu není to
tak strašný ale teplota je pořád tak uvidíme do zítra
jinak musíme k doktorovi ..a to chce Sába na ten
nový film do kina na 3D Shrek ...dneska se začíná
promítat a až do 28.7 ..tak snad to stihnem...
moje porce/já tedy taky knedlíky moc nemusím/
a Sába... a to tam ještě nechala.../hrozný jedlík/

doufám že mě to neprožene...


1 komentář:

Jiruska řekl(a)...

mňam, samé dobrotky... jsem se navnadila a dneska si koupím melouna... :-)