Naše Jestřebí

středa 21. července 2010

108,den ségra pletařka

21,července 2010 středa
tak ráno bylo pro Sábu krušný
stávat na 7hodinu si o
prázdninách fakt odvykla ale
musela jela na oční stím
okem dopadlo to dobře žádný
zánět není a cesta k moři povolena,
pak sem byla u ségry museli
jsme si říct co a jak s naší mamkou
a já sem koukala ona je pletařka
to o ní vím ale že plete takový krásný
věci na panenky no to mě nenapadlo
Sába byla nadšená a já sem jí vybírala
vzory ,,,no fakt má co dělat než
zase všechny panenky oblékne...
já byla celý den nějak unavená
ještě se necítím dobře a dneska to na mě
padlo Sába jela k tetě na dnešní opékání
protože zítra je poslední celý den a tak by
na to nebyl čas v pátek už frčíme... jela sem
pro ní na kole trochu sem to podcenila ale
dopadlo to dobře dokonce sem i ochutnala
spousty jiných ochucených baget /bylinná,česneková../
fakt dobrý ... večer nemám na nic náladu zítra
budu mít honičku zabalit věci vše připravit
stáhnout fotky z fotáku dát na nabíječku...
doma vše vyprat poklidit ...a v pátek už
jen čekat až bude odpoledne a pryč....
tohle si vše přivezla








to se mají panenky a to jich má napleteno
dva pytle a vše ze zbytků vlny... 

2 komentáře:

Štěpánka.Š řekl(a)...

Ty bláho.... to je teda šikula...!!
Taky jsem takhle hodně štrykovala, když byly malé první dvě děti.....

Čarodějka řekl(a)...

Tak já jí chválím moc.Díky šikovným pletařkám mám práci jsem přdlena.