Naše Jestřebí

čtvrtek 1. července 2010

88,den loučení

1,července 2010 čtvrtek
dnešní den jsme strávili
skoro celý v Provodíně
přijela Míša se pochlubit
k prababičce z vysvědčením
samo že má samé1
taky je v první třídě ,taky
přijela Martinka s Filípkem
a nemůže ani chybět Jiřík se Štěpánkou
po obědě měly hlídat vrátka aby
Štěpa neutekla tak jsi tam pořád
něco šuškaly... a šlo se tetě do
bazénu ,,,u nás se bazén vypustil
prostě se nám zkazila voda a tak
jsem ho čistila ale síly mi dochází
takže asi zítra dodělám ,,,bolí mě
strašně hlava ještě teď večer je tady 30stupňů
to zase byl pařák a dusno....ještě
jsem chtěla napsat že se vlastně
přijela neteř Simonka s Míšou rozloučit,
Míša tady ještě zůstává u babičky
ale jinak se stěhují až k Táboru...
to je strašný pro nás je to daleko,,,
takže bylo loučení a přijedem domů
a Sába se loučí z Davidem ty zítra
jedou na dovolenou na 14dni do
CHORVATSKA,,,,
a mi si zatím vybíráme a je tedy
změna ale na 100% jedem  cestovkou
autobusem do Italie Caorlo .... ještě
se rozhodnem do kterého hotelu....
protože Sábu sem nepřesvědčila na letadlo
se strašně bojí takže Bulharsko padá...snad příští rok...




v pravo kočárek po Sábě tak sem si povozila Štěpánku,
chodí spát do kočárku jako spala Sába taky dlouho v kočáru

pořád na stole ...a to není všechno:)))

1 komentář:

Čarodějka řekl(a)...

A prázdniny začínají,přeji šťastnou ruku při výběru dovolené.