Naše Jestřebí

středa 14. července 2010

101,den a je to tady Sába má 38,8 teplotu

14,července 2010středa
dnešní ráno bylo zvláštní
a já jak sem byla unavená tak sem
ani nefotila po těch nocích
se nedá spát a já ráno sem
jak po flámu ...všude byla mlha
ale šla rychle na horu a teploty se
zase vyšplhaly k 30...Sába
byla na dnešek domluvená ke
švagrový na zahradu do České Lípy
s tím že tam je Michalka a budou si hrát
a já půjdu pro pas a pocourám po městě
,,,jo plán byl fakt dobrý Sába se ráno
probudila a zase usnula tak to mi bylo
podezřelé a pak sem si všimla že ani
nevidí jak má oteklé oči ,,tak asi z toho
koupání vůbec nechtěla jíst ale že jí bolí
hlavička ale na zahradu chtěla...tak sem jí tam
odvezla a předala a já vyrážím....
auto sem si nechala u ségry zaparkovaný u sídliště
abych nemusela hledat parkování a vyrážím ..
a ouvej mám nové boty ,,,samo že mě pásky začly
pěkně ničit už sem pajdala ale huráá pas sem si
vyzvedla v pohodě a bez fronty,,, a první návštěva
byla lékárna kde sem si koupila náplast a opalovací
krémy na dovolenou a šla sem na nákupy konečně
mám boty do vody ..na náměstí sem si sedla a nalepila
na nohy náplastě a dokonce sem si koupila i zmrzlinu
abych se osvěžila ,,,po návratu zničená vedrem
už sem viděla na Sábě že to není ona žádný zlobení
v autě usíná a doma po změření šup na gauč a hezky
ležet teplotu zkusíme srazit a uvidíme co se do zítra vyklube...

to je po mostě cesta k ségře Pod Holým vrchem Česká Lípa 

jdu na zahradu,,,kolem vody po včerejší bouřce je všude napadaný bordel

opalovací krémy na dovolenou,pro Sábu za 341,-kč
co bychom neudělaly pro děti???

a takhle sem dopadla s novými páskovými boty!
ale nevzdám to protože boty jinak pohodlné hold to budu muset
zkusit třeba se slabou ťapkou na noze ... 

Žádné komentáře: