Naše Jestřebí

pondělí 19. července 2010

106,den nemoc

19,července 2010 pondělí
tak a je to tady ...celou noc
sem špatně spala nemohla sem dýchat
dělala sem si zábal krku a ráno
už ze mě nevypadla ani hláska ..ztratila sem hlas
jenže fungovat musím takže sbalit
Sábu a na kontrolu na endokrinologii
na přeměření a vážení ..tak jsme pod průměrem
ale rostem což je podstatný ...půl kila přibrala
a 2cm vyrostla od dubna musím si
přát že bude líp... a já sem se ocitla
u paní doktorky  ,,a co mám samo že léky
musím  protože v pátek odjíždíme na dovolenou
kam a je tam web kamera na pláž ,,,vše upřesním
v pátek .... a nechám odkazy...  jinak abych mohla mluvit
tak mě zabírají Šalvějové bombony,,fakt to zabírá
a mám pocit že mě to jednou poradila tady
z projektu Štěpánka... děkuji ....

Žádné komentáře: