Naše Jestřebí

úterý 20. července 2010

107,den všichni u zubaře

20,července 2010 úterý
tak opět jeden den v plné polní,
Sába má krvavé oko v lékárně
nám na to nic nechtěla prodat
takže zítra ráno razíme na oční
a to fakt už pojedem na dovolenou
jako invalidi ....
dneska jsme byly všichni u zubařky
Sába má kaz ,ale ošetřit si nenechala
je to její první tak jí to musíme
vysvětlit a připravit na to ,,,mě udělala paní
doktorka jen kontrolu ,protože beru antibi..
jinak dobrý jen tátu tam trochu potrápila
jen lehce,,, takže to se zvládlo
ve městě mám sraz se švagrovou jdeme
zaplatit dovolenou a jedna změna ještě
se k nám připojí Jiřík ,takže vyrážíme ve 4
já se Sábou a teta s Jiříkem....v pátek
máme odjezd 16,45hod z ČESKÉ LÍPY..
budem na jednom pokoji doufám ,že spolu
nebudou zlobit,,,uvidíme...Sába to vzdala
a po zmrzlince odjeli  s tátou domů a já byla
ještě ve městě a pak sem jela domů vlakem po
X letech já vlakem ,,,zážitek  ,,









1 komentář:

Čarodějka řekl(a)...

Jízda vlakem je určitě zážitek.Já nejela vlakem minimálně 20.let.Už mě napadlo že o dovolený to budu muset zkusit.