Naše Jestřebí

neděle 18. července 2010

105,den nějak sem unavená

18,července 2010 neděle
dneska ráno Sába to natáhla
a spala ráno do 10hod
já sem ráno nemohla spát,ale přesto sem se
přemohla celou noc pršelo tak se spalo lépe,
a ležela sem skoro do 9..což u mě není zvykem..
není mi taky dobře už asi mám nerva
z dovolený kdyby jsme jeli všichni
tak to tady pofackuji až se vrátíme
tak to dáme do kupy ale to nejde
já jedu sama se Sábou takže
po týdnu dovolený co mě tady čeká 3
mužský sami doma ...kopa prádla ,prachu
apod,, a pak jeďte v klidu ..mám nějaký kašel
a chrapot a jsem unavená celkově ... žádný
dobrý zprávy ...a to nás zítra čeká
lítání se Sábou po doktorech ...a ještě
musíme dokoupit potřebné věci ...a hlavně
už upřesnit ten den D,,, tady mám pohled
od Davídka ...a informace o Porat tady 
jdu sbalit Zbyňkovi věci ,a trochu poklidit
prádlo ,spíš bych potřebovala dělat venku 
není takový teplo ale nějak nemám sílu..
--------------------------------------
provokatérka Besina ...a pěkně jí 
prohnal...sem se nasmála



1 komentář:

Čarodějka řekl(a)...

Pes v akci,to se mi líbí.