Naše Jestřebí

středa 30. března 2011

360.den a mám ho nikon coolpix s8100

30,března2011 středa
ráno sem jela do města potřebovala
sem si zažádat pro Sábu na pas ověření ČR,
protože jí mám v pasu ale mají být změny tak
abychom mohli v klidu na dovolenou udělám jí nový pas
navštívila sem  foto prodejnu a jak sem viděla že
mají můj vysněný foťák tak to bylo jasný už sem si ho hrdě
nesla domů ...ještě sem dokoupila Sábě nějaké čepice
a kalhoty a jela sem domů.... moje první fota z nového
nikonu ,,,ještě mám jeden v srdíčku snad časem....
první fotky ....
sedmikráska /makro/


fotek mám víc zkoušela co to umí
myslím že fotí hezky já sem zatím spokojená
ještě musím spousty vyzkoušet postupně....



1 komentář:

Čarodějka řekl(a)...

Jani blahopřeju k foťáčku.Konečně jsi se dočkala a už se těším jak bude fotit.