Naše Jestřebí

středa 16. března 2011

346.den a prší

16,března 2011 středa
dnešní den má svátek naše Besinka ale není
jí dobře tak ani nedostane kostičku ....
od rána sem dnes hrabala venku bylo krásně
a pak strašně foukalo tak sem to stihla jen tak
a už prší ....já mám úkol splněn okna sem stihla
umýt ,přesadit kytky ,hrabat zahradu ...
zítra máme všichni zubaře tak to se fakt
zase netěším,,,,,jinak dnešní foto z mobilu
zítra si půjčím foťák od švagrový po dobu
než jsi dojedu objednat a vyzvednout ....
mám 20dnů do konce projektu a mobilem
fotit se mi tedy nechce......
tady  sněženky utržený tak je Sába dala do hrníčku na okno
jinou nemám ...ale aspoň je z dneška ....

1 komentář:

Čarodějka řekl(a)...

Tak jsem se vylekala,už jen 20dní do konce projektu?Kam já budu chodit na čumendu.Doufám že budeš pokračovat:-)