Naše Jestřebí

úterý 8. března 2011

338,den pořád krásný počasí

8,března 2011 úterý
dnešní den se vždy slavil MDŽ tak sem si koupila
dortíka dala kafíčko a dnes přeji Petrušce k narozeninám
vše nej ...Sábu to teprv čeká ta 8,,,,,,
já sem dnes pověsila ven prádlo je krásně ....doma nic nedělám
ale snad to doženu ještě budou krásné sluníčkové dny....
dneska sem vytáhla Sabinky kočárek byl celý uprášený
hodila sem ho pod sprchu a vše vyprala tak se suší ,,,
doufám že to ocení a bude moc vyrazit povozit ....
možná že ještě pak dodám fotky ..teď mám jen jednu
jak je venku nádherně ...je to u nás na parku...
když byla Sába malá tak sem tam sni hodně chodila 
hold teď mě nepotřebuje tak musím sama ...
né tudy občas chodím do obchodu....:-)

1 komentář:

Katka řekl(a)...

Jani, taky ráda okukuju všechny ty šitý věcičky. V sobotu jsem si objednala i ten časopis Marina, tak jsem na něj zvědavá. A hlavně tedy na sebe :-D Třeba zjistím, že mi to nejde a nebo spíš, že dělat to vše v ruce je moc pracný. Ale zase pár malých zajíčků či srdíček bych zvládnout mohla :-) No uvidíme... :-)
K.