Naše Jestřebí

čtvrtek 3. března 2011

333,den a mám to za sebou

3,března 2011 čtvrtek
tak zase opět den v běhu ...od rána
sem byla pryč dnes sem za mamkou nešla jde tam ségra
já jedu zítra ,protože sem byla celý dopoledne v Lípě
konečně mám po dvou letech za sebou prohlídku ,
dopadlo to dobře což sem ráda jen sen vyfásla
žádanku na mamograf  tak sem se hned objednala
a jdu hned v pondělí ,,,tak aspoň se nebudu tak
dlouho nervovat a paní doktorce pokud se nic nepřidá
tak můžu přijít za rok ,,,jsem ráda ....
odpoledne sem jela pro Sábu a čekáme na tátu
tak jen z auta mám vyfocenou ovečku oni jsou tři
ale jsou daleko a zrovna tam byla jen jedna ,,,,tak
snad příště se dočkám neměla sem čas ,,,,
a měla sem za úkol dát umýt auto ale nějak časově to nevycházelo
tak Zbyněk byl u nás doma tak pak zajel na myčku tak mám radost
že sem nemusela já a zítra ho vyčistím všude ,hlavně potahy ,,,,

Žádné komentáře: