Naše Jestřebí

sobota 5. března 2011

334,den zase pátek

4,března 2011 pátek ....
toto letí opět sem nebyla schopná večer udělat
příspěvek mě ty návštěvy v nemocnici vemou
vše co mám ,,,,náladu sílu ....dneska se mi mamka
trochu zdála lepší ,,,ale ale ....ležele tam bez brýlí
měla chuť na mandarinku tak kousek a trochu vína
snědla ..no byla ráda že nás vidí včera mě vyhlížela
sem tam nebyla ,,,v sobotu tam jde ségra já půjdu
v neděli a v pondělí protože tam půjdu na to vyšetření
tak spojím ,,,domů jí asi nepustí ,,,
jak vím že někam jedu doma mě nic nebaví opravdu dělám
jen to aby chod domácnosti běžel nic víc ...nemám sílu náladu nic....
uvařila sem si kuře s haluškami   to mám ráda ..a taky jediná fotka..
jo a jedna úsměvná historka  odjíždím z parkoviště /placeného /
a trochu sem přejela dál okýnko tak na pána mluvím sem to přejela
on ve výborný náladě o proti mě protože už sem myslela kam pojedu na myčku
na mě ,,já nikoho nevidím koho jste přejela ,,,já ,,no okýnko,,
on pořád vtipkoval ,,až mě rozesmál ...a pak sem si uvědomila jak je člověk
zadumaný a nemá to cenu lidi okolo nevědí co kdo prožívá ....
ale jela sem s klidem kochala přírodou nevnímala  policejní hlídky
jindy sem vynervovaná ,,a šlo to  a díky pánovi ,,,,díky
kuře s haluškami
halušky já dělám :hladkou mouku ,vejce,mléko /mám cedník na halušky /
do vroucí vody nechám chvilku povařit  a je to
kuře osmahnu na sádle s cibulkou okořením ..podle toho
co máte rádi  já dávám pepř ,nové koření /mleté/ kmín mletý
sůl a sladkou papriku ...nechám podusit a pak přidám vodu
a do měkka ...když to je maso /jak kdy někdy nechám kousky stehen/teď
sem ho obrala  a nakonec zamíchám do všeho halušky ...a okurku
a je to bašta ....


Žádné komentáře: