Naše Jestřebí

pondělí 7. března 2011

337,den mamograf

7,března 2011 pondělí
obávané pondělí a já musela na mamograf
je to v nemocnici kde leží mamka ............
je vše v pořádku kontrolní za dva roky..
mamka dnes jí nebylo dobře ale pak se
zklidnila ,,,dělali jí EKG tak jsme
čekali dostala nějaký prášek a kapky
pak bylo vidět že je unavená ,,dnes sem šla domů
dřív ,v lékárně sem jí koupila míček na posilování
ruky ježek,,,,zítra jí ho dám ,,,,,,,,
pročetla sem si o sčítání lidu ...tady 
objednala sem se na prohlídku auta a zároveň
na technickou ,,takže jedu ve čtvrtek protože
ve středu mám kadeřnici ...už se těším mám háro ..
já sem si dnes koupila do krku spray nějak se
mi to opět zhoršilo zase povlaky a je mi nějak divně
tak snad to pomůže ........

1 komentář:

Čarodějka řekl(a)...

Ahojky.Máš smutné období,držím palečky ať se vše spraví.
Housky jsem zadělávala v domácí pekárně a pak je pekla v troubě.A jestli o ní přemýšlíš tak já jí doporučuju.Peču často chleba je z ní moc dobrej a těsto zadělá lépe než já.