Naše Jestřebí

pondělí 14. března 2011

344.den hyacint ..po úklidu oken

14,března 2011 pondělí
tak včera sem se pustila do úklidu na hoře v bytě
mám umytý okna pak sem šla ještě chvilku hrabat
a dneska sem na chvilku vlezla do kotelny  ještě mě čeká
ta prašná místnost čeká na úklid mám tam pár kytek
tak sem dnes koupila hlínu abych je přesadila po zimě
to musím asi až přijedu jedu nakoupit a stavím se za mamkou
jinak sem dnes byla v Zahrádkách zaplatit mamce popelnici
jo a dostala sem jako předplatilka  časopisu fotovideo
dostala jako dárek fotobrašnu..tak ještě do něj ten foťák
bych potřebovala,,,:-)
                                                                          u Sabinky na okně ...jarně...






tak to je ten dárek





1 komentář:

Katka řekl(a)...

Pěkný dárek :-)
A kytičky taky. Když jsem byla malá a bydleli jsme v domě se zahradou, tak jsem si lehala do trávy, abych si víc užila tu vůni hyacintů. Prostě jsem švihlá už odmala :-D :-D
Jo a dneska mi vykvetly krokusy :-)
K.