Naše Jestřebí

neděle 27. února 2011

329,den konec prázdnin

27,února 2011 neděle
tak máme konec prázdnin zítra na novo
jenže přijede Míša ty právě prázdniny začínají
tak Sába půjde rovnou po vyučování aby jsi jí užila
tak jde k babičce na oběd ...
já nevím co se pořád děje dnes nešla zase eletrika
a já mám vše včetně kamen na vaření takže ještě v11
sem nevěděla jestli nepůjdem zatopit do kamen
a smažit řízky tam a udělat kaši ...no naštěstí to dobře
dopadlo a dokonce se i obědvalo v poledne ...
jen buchtu sem se bála dělat tak sem jí dopekla teď ..
ale už jí nestihl Zbyněk škoda ...a zrovna ta dobrá
už sem jí tady představovala ...HRC PRC JABLEČNÁ BUCHTA
výborná rychlá  a prostě nemá chybu........
včera večer sem nemohla spát ještě sem tady strašila v půlnoci
tak se dnes držím abych se nepovalovala ...a zase se to neopakovalo
a to ráno už v 7 sem vstávala ... ..ještě mě čeká hromada na žehlení
ale když to nestihnu dnes mám celý týden klid až na některé dny
tak to zvládnu ,,,mě žehlení nevadí.....příprava
jenže tady se zatáhlo asi už je po pěkném počasí ,,má pršet,,
dala sem tam oříšky a švestky a jablíčka

po upečení a pak na to příjde kysaná smetana 


ještě teplé ,,,sem nevydržela...
200g hladká mouka,1prášek do pečiva,180g cukru,3vejce,
1dcl oleje ,1dcl mléka, 





Žádné komentáře: