Naše Jestřebí

sobota 12. února 2011

313,den pátek

11,února 2011 pátek
kde začít dnes jsme měli kontrolu na alergologii
se Sábou  od rána byla protivná já nevím jestli mi to
dělá naschvál nebo ví že mě vytočí a dělá jí to dobře
fakt nevím ,,,takže tam se chovala vzorně to jo ale pak sem na ní chtěla
že si vyzkouší boty a bylo špatně že jí bolí hlavička a prostě sabotovala
ještě jsme stihli endokrinologii tam mi paní doktorka  vysvětlila
proč ještě Prahu tak se tam objednáme fakt se bojím ty blbý diagnozy
a tak to radši dotáhnem ...Sabina sice trochu vyrostla a přibrala  ale
pořád tam podezření je ....
abych sem se vrátila k botám konečně když jsme jedny vybrali
ve zdravotnických tak paní nemohla najít druhou tak se mám stavit
příští týden  tak snad je najde abych nemusela shánět dál....to je fakt
smůla .....je pátek já nemám nakoupeno nic mě nebaví taky sem se
konečně dokopala a došla sem se objednat na gynekologii
to zase bude  to jsi vyslechnu dva roky sem tam nebyla a to mě
čeká i manograf  ,,,tak se zvědavá musím to překonat a taky koukat na sebe
a nejen na Sabinu ....pořád se něco děje ...takže dnešní den jsem bez nálady...
tak sem zkoušela poprvé sem si koupila tento malý časopis ,,pošli recept,,
zaujal mě linecký koláč se sněhem.... ale nechutná mi vypadá dobře ale
to nějaký vysušený už to dělat nebudu.... takže budem péct osvědčené ..aspoň já


Žádné komentáře: