Naše Jestřebí

středa 23. února 2011

325,den buchtičky a šodo

23,února 2011 středa
od rána tady špekuluji co udělám ....
hned ráno sem se pustila do drožďové pomazánky
ještě teď větrám ...ale je dobrá ,,trochu změny po těch
škvarkách ...a k obědu máme buchtičky a šodo
ráno sem si zadělala  na těsto a celý dopoledne sem strávila
v kuchyni uvařila sem i polívku kvůli mamce aby měla
do zásoby aspoň na dvakrát ještě ..Pepča má odpolední
tak mě tam s jídlem hodil tak mám radost že má mamka v poledne
vše teplé a snad dobré.....Sába se až tak netvářila ale snědla
to mě těší ....tady opět sluníčko svítí musím jít uklidit Pepčovi
pokoj a zase něco ještě dole poklidit poslední zabíjačkovou polívku
nandat do pytlíku a zamrazit uklidit zavařené maso do špízu a poslední
škvarky a snad už bude pokoj .....recept na buchtičky tady 
já dělám válečky ,nakrájím a pak skládám na plech
pomažu sádlem a peču....
na šodo používám tento krém ,,,,krásně voní 
a ještě přidávám 2žloutky s cukrem a kdo chce rum,
ale není potřeba tento krém tak voní ....
můj nejoblíbenější talíř z domova
je hodně starý těžký a já ho mám moc ráda...






Žádné komentáře: