Naše Jestřebí

čtvrtek 10. února 2011

312,den na kontrole ORL a dobrýýý

10,února 2011 čtvrtek
dnes sem měla být na kontrole na ORL měla sem strach
ale dopadlo to dobře ...zahojeno ale ty potíže co mám
můžou ještě trvat měsíc ,,,tak to budu muset vydržet ,,,
byla sem si nakoupit nějaké potřeby a Sábě do školy
měla požadavek nějaký sešítek  ona si  píše a maluje
kreslené pohádky ,docela mě to zaujalo ...až to tady někdy
nechá tak si to budu muset v klidu prohlídnout ......
taky sem se domluvila s paní která nám vypracuje daně
z příjmů ...mě to nebaví a stejně nevím i když to je
všude napsaný kam co psát ať se tím zabývají co je to živí
tak sem ráda ...že to můžu pustit z hlavy....
zítra jedem se Sábou na kontrolu tak nemusí brzy stávat
musíme koupit boty  má jen jedny/protože tvrdí že sou jí ostatní malé!/
 a ještě jí ty zipy přestávají
lepit tak nevím nevydrží to ani zimu...a madam neumí zavázat tkaničku
spíš utáhnout,,,, bude muset trénovat ,,,,
tak si představte že sem byla nakoupit a nějak sem tam byla vytočená
opět sem si neuvědomila že čtvrtek a začínají akce ...fuj  to nesnáším
koupila sem si studenskou čokoládu a celou sem jí snědla ...a sem spokojená ....fuj....
 a takhle to hned vypadá na stole 
a to není u Sáby v pokoji tam je to stejný
to je u nás v obýváku ...už rezignuji...




2 komentáře:

Čarodějka řekl(a)...

Za čokošku tě chválím,jsem ráda že nejsem sama kdo jí dokáže sníst na posezení :-))

Katka řekl(a)...

Jsem ráda, že kontrola Ti dopadla dobře :-)
Mě už zase bolí levé čelistní dutiny, ale na ATB to asi nebude, už je to trošku lepší.
K.