Naše Jestřebí

čtvrtek 24. února 2011

326,den prázdniny nám utíkají

24,února 2011 čtvrtek
tak sem se nějak zasekla a už mě zase nic moc
nebaví ,,,venku sice mrzne ale celý týden svítí sluníčko
doma sem to trochu poklidila po zabíjení mám klid ...
okna ve verandě musím počkat až nebude mráz to nejde ---
prázdniny nám utíkají  sotva ještě doděláváme úkoly po nemoci
takže každý den něco ,,,,Sábě sem uklidila skříně vyházím jí
věci co nerada nosí jen to tam zabírá místo...tak něco dostala
nové tak snad už jí mám na jaro vybavenou jen sem zjistila
že asi opravdu vyrostla má krátký kalhoty já sem ráda za každý centimetr
a potřebuje dokoupit ponožky ..ono to není u nás jen tak než příjdeme na
některé aby jí vyhovovali to není sranda ...to zase budem na sebe řvát...
jí nesmí vadit šev ,nitka ,šířka,výška ...no pozor ani vzory ...u nás
ponožky je vždy kupovat na zabití......:-)
poslední foto  jak se zavařovalo maso ,,,finální ,,dnes nic ,,,
nemám nějak náladu ,,,, už si musím objednat foťák abych mohla
fotit venku a víc mě to lákalo..... návod tady 

Žádné komentáře: