Naše Jestřebí

středa 9. února 2011

311,den zaplacené poplatky na OÚ

9,února 2011 středa
dnešní den ve škole je zápis do první třídy
to se nás netýká ale připomnělo mi to Sábu
jak šla k zápisu ...hned mám husí kůži .../rok 2009/
ráno se Sába držela trochu jí bolelo bříško
tak sem jí řekla pokud jí nebude dobře ať mi
paní učitelka zavolá dnes sem doma není problém
uvidíme napsala sem jí že pojede jedničkou.....
aby si odpočinula a nebyla v družině .........
byla sem na OÚ zaplatit popelnice a psi a sklep
tak sem o pár tisícovek lehčí ...no jo ,,,,,co se dá dělat...
tady je fotka rok 2009 zápis do školy jedna vzpomínková
hrachová polívka ...s anglickou slaninou
já jí mixuji  a zahušťuji s jížkou/sádlo cibulka hladká mouka/
příloha opečený toust
finální foto ...a zase jsme u jídla ...strašný...tady ...ale co taky pořád že???





1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Janinko... strašný ? ... vůbec ne... já vaše jídlový fotky s receptama moc ráááda ...a zrovna tahle hrachovka vypadá tak lákavě... a vzpomínkové foto nemá chybu... hotová odvážná školačka...