Naše Jestřebí

sobota 26. února 2011

327,den to zase byl večer

25,února 2011 pátek
tak jsem si myslela že když je tak krásně
že vyrazíme pěšky k babičce podíváme se na
potok ,ale ...ale uvařili a pak přišel David
že by k nám rád že čeká na tátu a mamka šla na odpolední
tak Sabina celá hyn z Davida tak jsme zůstali doma
a pak sem jela k mamce a domů když byl nádherný západ
fakt až budu mít nový foťák tak tam pojedu zase to nemá
chybu ....sem se kochala přijedu domů Sába byla venku tak sem jí
šla naproti byla u kamarádky ,,,no když sem jí viděla tak sem měla)
šok špinavá ..někde prolezli stodolu a sklep takže byla celá černá
rovnou do vany ...hned se mi nacpala k pc ..tak říkám do 7
a pak půjdu já   ...jů a co se stalo    šup a bylo to půlka vesnice nesvítí
samo že jsme to odnesli i my    já byla hotová jednak sem si chtěla
vykoupat a pak udělat fotky ...a prd ...táta se smál že dřív taky
neměli eletriku a že měli plno dětí  a Sába my máme tři  hrdě vykřikla ..
tak jsme se pobavili všichni já hodila mp3 na ucha ty šli spát
a já sem čekala až to zapnout ....dočkala sem se ale už sem byla
rozchrápaná takže sem stejně z telky nic neměla.......



Žádné komentáře: