Naše Jestřebí

pátek 26. dubna 2013

šátečky

včera jsem jela za ségrou /do Cvikova/tak na rychlo jsem pekla šátečky ....k obědu sladký knedlíky  jeden byl tak velký že mně stačil jeden:-) ....zpátky jsme jeli pro malování a Sabinka byla na kolách s tetou je to kousek od nás do Karas v Zahrádkách k Novozámeckému rybníku ,na vyhlídku je to nově postavené a fakt to nemá chybu příště tam pojedu v klidu znovu dnes to byla rychlovka ,protože jsme jeli okolo ........a věděla jsem že tam budou naši....





víc fotek dám na druhý blog

1 komentář:

Ajka řekl(a)...

Teda že bys mi nedělala chutě, to se říct nedá .... šátečky bych si dala, knedlíky taky, borůvkové a meruňkové .... hmm, a teď jsem ještě dostala chuť na tvarohovoborůvkový koláč .... tak buď zalezu do kuchyně nebo pošlu dítě do Tesca:-))