Naše Jestřebí

pátek 5. dubna 2013

365III.rok 365dní ***konec 3roku z 365♥***

Třetí rok je za mnou 365 se loučím ...♥♥♥ 3roky stačí fakt mě to bavilo poznala jsem tady spousty  fajn lidiček ..taky se mně někdo naboural do bloku přišla jsem o pár fotek ,ale to neřeším stalo se to jen jednou ...a spousty - mínusů ....nechci a nebudu to rozepisovat ! Pokračovat budu jen když budu mít co dokumentovat vaření , pečení,  šití  a vše co se kolem bude točit, fotit nepřestanu fotím pro Week of life  moje týdny tady   poslední citát:     Nerodíme se jen kvůli sobě, nárok na nás si činí zčásti vlast, zčásti přátelé. (NON NOBIS SOLUM NATI SUMUS ORTUSQUE NOSTRI PARTEM PATRIA VINDICAT, PARTEM AMICI)

                                             ***365***
šátečky z dávky mám cca13ks


 

3 komentáře:

Ajka řekl(a)...

Týý jo, tři roky, jsi dobrá!

Alena řekl(a)...

Budou mi chybět tvé každodenní fotečky.
Budu se těšit na tvoje tvoření a recepty.
Obdivuju že zvládáš Week of life.
Dělá mi problém zachycovat celý den.

Katka řekl(a)...

Gratuluju k uzavření tří let. Já zvládla jen dva :-) Ale do teď mi zůstalo takové nutkání, že něco musím vyfotit :-)))