Naše Jestřebí

neděle 14. dubna 2013

akce chodba

v sobotu to vypuklo ...kopání no hrůza prach se dostává všude :-(
 náš záchod
 pekla jsem jen já dávám jeden tvaroh a jednu smetanu/kysanou/

Ingredience:

400 g polohrubé mouky, 200 g másla, 200 g cukru, 1 vejce, 1 kypřicí prášek do pečiva, 40 g kakaa, 4 lžíce kávového likéru nebo 4 lžíce vaječného likéru, 1–2 lžíce kávy NESCAFÉ

Krém ingredience:

750 g netučného tvarohu, 200 g cukru, 1 balíček vanilkového cukru, 2 vejce a 1 balíček vanilkového pudinku.

Postup:

Ze všech přísad vypracujeme hladké těsto a ve fólii dáme na 30 minut do chladu. 3/4 těsta vložíme na papír na pečení do větší formy s vyšším okrajem a těsto potřeme krémem. Cukr a vanilkový cukr utřeme s vejci, přidáme vanilkový pudinkový prášek a na závěr tvaroh. Hmotu nalijeme na neupečené těsto a povrch uhladíme. Zbylé těsto rozdrobíme na kousky, jimiž posypeme tvarohovou vrstvu. Pečeme cca 45 minut při 150 °C. Po upečení necháme vychladnout, pak rozkrájíme na dílky a servírujeme.


 včera byla krásná duha ale schovaná pod mrakem...
 dnes se betonuje a já mám barák vytřeno a mazala jsem ven hrabat je nádherně tak to musím využít na chodbu si počkám opět až na sobotu ......

2 komentáře:

Alena řekl(a)...

To bourání a spoustu prachu znám. Já to nejhorší už mám za sebou. V kuchyni a obýváku je ještě celistvá vrstva prachu. Ještě nemůžu uklízet je tam ještě složené vybavení koupelny.
Počítám, že tento týden už dokončí koupelnu a dlažbu, tak o víkendu by jsme mohli kuchyň s obývákem vymalovat a začít uklízet.
Chce to pevné nervy a výdrž. Výsledek bude určitě stát zato.

Ajka řekl(a)...

Jojo, chození mezi sutí znám moc dobře:-)))