Naše Jestřebí

neděle 5. května 2013

víkendová oslava

v sobotu měla oslavu babička 85roků ...a taky naše Sába 10roků ....bylo to fajn .....
dnes ,,akce chodba,, záchod připraven komoda se montuje ...no tak snad budem o kousek dál:-)
                                                                   oprášila jsem ještě dědu :-)třeba na vůni ...
 montování už je na místě....
 Sabinky stroj vybalen jen co bude chvilka tak vyzkoušíme ...měla radost já jsem jí řekla že to má do výbavy:-))))
 komoda už stojí čeká na šuplíky ...až to bude na místě vyfotím:-)
 trochu přírody ,,,krásně to dohání a bylo po dešti tak jsem se kochala více fotek dám na druhý blog...


 rybíz
 angrešt



2 komentáře:

Ajka řekl(a)...

Chodba už se rýsuje a ještě všechno pěkně kvete:-)))

Alena řekl(a)...

Krásně pokračujete. My se úplně zastavili. Laďa odjel s kamarády na Berounku. Tak jen uklízím co se dá, protože ještě není vymalovaná šatna. Dnes jsem se věnovala zahrádce.
Sába dostala krásný dárek.