Naše Jestřebí

pátek 3. května 2013

narozeniny

strašně to uteklo dnes má Sabinka 10roků ,,,,teprv budu dělat dort a přála jsi pitzu tak to bude mít :-)....já pro ní mám šicí stroj a kabelku no dárků má hodně a to ještě na mě chce koupit zase nějaký dodatek ke hře ....
tyto věnečky jsem dělala dnes poprvé odpalované těsto, máme zítra oslavu ona má narozeniny i mamka/moje tchýně/ Sabinky babička a ta oslavuje 5.května  85roků ....a to bude mít ode mně .....:-)
Věnečky

•1/4 litru vody
•100 g másla
•200 g polohrubé mouky
•špetka soli
•4 vejce

•N a krém
•1/4 l mléka
•200 g másla
•200 g moučkového cukru
•1 sáček vanilkového pudinku
lžíci rumu   /já dala vaječný koňak  a na půl máslo s tvarohem/

a polila karamelem 



1 komentář:

Katka řekl(a)...

Ahoj Jani!!!
To máte docela nabitý víkend, co? Všem oslavenkyním gratuluju a přeji hlavně hodně zdraví a štěstí!!!!! Pak napiš, jak se Sabince líbil stroj.