Naše Jestřebí

středa 8. května 2013

když to nejde tak to nejde:-)

komoda ta nám dává zabrat nepasují šuplíky s každým lítat do garáže ubrušovat šrouby převrtávat ....
sestavit v demontu já chtěla masiv jenže byl moc hluboký a na tý chodbě není tolik místa:-(....
dnes je sice svátek ale pečení koňaková buchta po oslavách stejně sladký ke kafíčku musí být:-)
a konečně dnes jsem se plně věnovala zahradě ...vyhnala mě bouřka ta je pryč jdu pokračovat:-) je tam krásně☼........ještě se čistil komín tak vytřít celou chodbu a může se dole vymalovat.....
mám plno fotek ze zahrady to až večer mažu ven bouřka je pryč......




2 komentáře:

Ajka řekl(a)...

Teda já vidím někoho na střeše a je mi blbě že spadne ....

Alena řekl(a)...

Já mám pocit, že nic nejde podle plánu. Vždy se vyskytnou problémy, se kterými člověk vůbec nepočítá.
V noci se Laďa vrátil z vody, já si trošku odpočinula, tak už snad doděláme šatnu, koupíme nový koberec do ložnice a já se konečně vyspím ve své posteli.
Z práce na zahrádce mě bolí záda, ale to beru za relax.