Naše Jestřebí

čtvrtek 14. března 2013

365III.rok 343den

 ráno mrzlo -10 odpoledne teplo a slunečno
věděla jsem že nezůstanu u jedné tašky jen mám obráceně ucha :-) no ale to ničemu nevadí přeci :-)
dopoledne jsem bláznila s šitím už mám záclony připravený tak o víkendu se pustím dole do oken /kotelna veranda/ chtěla jsem vidět Domov důchodců v Mimoni kam měla jít mamka jen z auta a měla jsem husinu já to nedokážu !!!!
                                             žádná řasící páska ..tohle je na tyč!
                                                               druhá taška ....děkuji Ajce za návod:-)♥
                                                            Mimoň

                                                    Domov Důchodců Mimoň

2 komentáře:

Ajka řekl(a)...

Jejda, ty ses do toho šití ale pustila:-))
To jsem ráda, že se postup hodí:-)
Ajka

Alena řekl(a)...

Domov důchodců, to je moc těžký rozhodnutí. Museli jsme tam dát tatínka, když byl nechodící a potřeboval stálou péči.
Táta tam ožil a dokonce začal chodit o holích. Prožil tam dva pěkné roky. Zapojili ho do činnosti domova podle jeho možností.