Naše Jestřebí

pátek 8. března 2013

365III.rok 337den

a je MDŽ .........nic zvláštního, ale byla doba kdy jse to v práci slavilo i se zábavou ráda vzpomínám♥
tak jsem se pustila do oken první:-)   a nové kytí .....
upekla jsem řezy podle  Jirušky   foto dodám /ještě se chladí/
konečně svítíme ....a Sába nedočkavá v dešti prohání brusle:-)



výborné já jsem dala jen 100g cukru  a másla 3/4 1/4 jsem použila na čokoládu ...♥
                                                                                   

4 komentáře:

Alena řekl(a)...

MDŽ - měla jsem vždycky dojem, že ho hlavně slaví muži

Alena řekl(a)...

Začali jsme s přestavbou koupelny a záchoda, to znamená i chodby. Budeme bourat a Laďa se rozhodl vybourat a posunout i vstupní dveře do bytu.
Máme výhodu v tom, že v půdním prostoru máme garsonku, tak jsme se tam přestěhovali.

Ajka řekl(a)...

O oknech mi ani nemluv.... ale řezy vypadají skvěle:-))
Ajka

Janina64 řekl(a)...

řezy doporučuji fakt výborný dnes poslední kousky nemají chybu ...a je to snědený ....dala jsem méně cukru přidala trochu rumu máslo jsem rozdělila i na polevu ....výborný:-)