Naše Jestřebí

pátek 13. dubna 2012

365III.9den

.....od rána zpracovávám fotky pro Week of life
......můj  druhý týden  od 6,dubna pátek - 12,dubna čtvrtek 2012
..... malá ukázka

                                                                1den 6,4,2012 pátek
příprava osiva ozdoba na velikonoce,zdobíme velikonoční perníčky,Sába u jídla kterou musím ke každému jídlu honit!,80 léta , langoše ,kalendář auto má narozky:-),Besa a moje fopá teplé ponožky ladí ke kalhotám,u mamky v pokoji spíš je to pokoj po Sábě jen mamce přizpůsobený ,večer lampa
***********
2den 7,4,2012 sobota

na osivu je rosa bude pršet,pečeme beránka, beránek ,ospalé počasí ,manžel vyráží na polní práce ,,jeho hobby nikoliv zaměstnání, koukáme ,Sába na písku u babičky, náš Brit kouká co to padá,Sáby kredit měla 0,10hal tak sem jí přidala 200,-kč to je radosti.
******************

3den 8,4,2012 neděle


mrzne,pečeme a mám nový váleček na mřížku,během chvilky tolik sněhu,příprava pro koledníky,jablečná buchta upečena,ozdobený beránek ,čekám rodinnou návštěvu,Sába a David /soused/jsi hrají v pokojíčku,velikonoční menší výzdoba.
********************

4,den  9,4,2012 pondělí

od rána svítí krásně sluníčko,prosvětlené sluníčkem banány,pohled z okna ,Sába s tátou vyráží ,,Hody hody..., a já lítám ke koledníkům a vařím oběd, na zahradě pozoruji jak je vše krásný prostě JARO,sluníčko dnes nemá chybu,malá jarní kytička, Sába mlsá má koledu tak ať si to užije..
****************

5,den  10,4,2012 úterý


 snídám beránka, civilizační pomalu nemoc pomoc!!!,vypráno ,plno reklamy,bramborové šišky, oběd tentokrát se strouhankou,oprava traktoru sundavání střechy,páráček dobrá pomůcka švadlenkám, krásně svítí sluníčko.


                                                           *********************


                                                               6,den  11,4,2012 středa

 krásný východ,odraz na balkonových dveří mě přišlo zajímavé,jedem nakoupit,zásoby na vesnici:-)manžel se snaží já fotím mám prostě týden pro week.-)),jel mi ukázat kousek od nás je ranč pro letní tábory,projíždíme lesem,výměna toneru,konečně tisknu,foto ve vaně stín ...


                                                   ******************************


                                                              7,den  12,4,2012 čtvrtek
po dešti,actimel každý ráno Sábě k svačině ,úprava vlasů do školy a kouzelné berušky,domeček v domečku,dveře do sklepa,prohlížím nové týdny,Sába ujíždí a mě se to nepovedlo zachytit,potřebný pořádek !!!,prohlížení fotek z dovolených teploučko moře ach jo už aby to bylo a teď mám konec druhého týdne .


Žádné komentáře: