Naše Jestřebí

středa 1. prosince 2010

241,den a máme prosinec

1,prosince 2010 středa
jojo toto utíká ...včera sem
si zadělala těsto na rohlíčky
tak dneska sem pekla ..a byla sem ráno
v Lípě jela sem autobusem
vlastně tam sem se svezla
tak na otočku a zpátky autobusem..
docela sem se pobavila ...
řidič si povídal a povídal a v Zahrádkách
na křižovatce odbočil a hned si uvědomil
že měl jet rovně tak mě to fakt pobavilo
tak se jede zase na Dubou ale přes Holany
ale mi jeli přes Jestřebí  takže se u bytovek otočil
a vrátil se ...tak mě to fakt pobavilo...
včera si Sába přinesla čerta ,,,mám ho tady
u pc... a mám novou baterku pro mamku
já nevím co ona pořád dělá ..věčně
má ty baterky rozbitý:-) tak snad tahle je
pogumovaná trochu vydrží,,,,,,
zítra jeden se Sábou na oční
tak až přijede ze školy tak má teoreticky volno
na úkoly ,,,,,
více fotek a recept a postup 
dám opět na druhý blog tady,,,
dnešní snažení ...
vanilkové rohlíčky/tady jak se říká šoulám tvar/
a tady podle formičky....



Žádné komentáře: