Naše Jestřebí

neděle 24. října 2010

203,ta neděle utekla

24,října 2010 neděle
nějak se mě zdá že to
rychle uteklo ...po obědě
se tady vystřídali rychlé
návštěvy ,,,a tak mi to uteklo
dneska sem konečně se pustila
do ananasu mám ho už dlouho
a nějak na něj nebyla chuť
a zdál se mi že byl zelený
a tak přišla ta správná
doba ,,,,udělala sem salát s čínským zelím
to máme rádi a je to rychlí nic se do toho nedává
a to je na tom to nejlepší,,,aspoň já to dělám bez jakékoliv
zálivky .....ještě sem udělala dva kousky na
kuřecí včera jsem dělala kuře na paprice omáčku
tak sem tam nechtěla dávat všechno ...a dneska se to hodilo
pro sábu  a bylo to moc dobré....
Sáby pokoj ...spíš nepořádek
ale krásně jí tam svítilo sluníčko....
/pouze dopoledne/
Sáby čepice z tesca ...
jen dodělány kytičky....
ale Katka je lepšííí...



1 komentář:

Katka řekl(a)...

Ten ananas se zelím by mohl být dobrý. Třeba taky někdy vyzkouším. Já jsem dneska koupila kompotovaný ananas a v týdnu možná udělám kuře s ananasem - čínu. Už jsem to dlouho nedělala, tak ať máme změnu.
Myslím, že Honza s Bětkou mají v pokojíčku větší nepořádek :-) :-)
A díky za chválu ;-) ;-)
K.