Naše Jestřebí

středa 19. listopadu 2014

Ostrava

ubytování ...blízko ČD


v pátek máme pozvánku na vernisáž

                                                               v sobotu na výstup na haldu Ema
a setkání s Woláky ...se moc těším tady máme sraz..Masarykovo náměstí

 Halda Ema v Ostravě - jedinečný pohled na město


a potom je setkání a Vánoční punč na náměstí ..... doufám že to výjde a bude nám přát počasí a kdy že to je 5.prosince2014 v OSTRAVĚ .................já jedu se Sábou. více informací tady............

3 komentáře:

Alena řekl(a)...

Ahoj. Přeji Ti moc krásných zážitků a fotek.
Moc mě to láká, abych jela taky. Mám tam kamarádku, kterou jsem už dlouho neviděla.
Mám pocit, že se všichni rozhodli dělat akci o tomto víkendu a tak bohužel musím být doma.

Janina64 řekl(a)...

Alenko děkuji u nás je taky plno akcí ale já se rozhodla pro Ostravu:-) v loni jsem nemohla měla jsem doma maminku a jsem ráda že chce i Sabča jinak bych to na celý víkend nedala hold si chlapi musí poradit doma bez nás:-))) mějse hezky zdravím...

Alena řekl(a)...

Neboj oni to zvládnou.