Naše Jestřebí

neděle 30. září 2012

365III.178den

krásně poslední den v září počasí ukázkové
až na mě vzala mě hlava a tak sice něco zvládám ale bez nálady...ach jo!
mamce jsem objednala nějaké doplňky zdravotní aby se jí lépe ,,přežívalo"
na zahradě krásně taky pózoval otakárek mám plno fotek dám ho na druhý blog  ,k obědu dnes se peklo koleno ,já mám upleteno je to šátek a čepicí....pšt mám
to jako dárek:-) ....v říjnu je plno svátků:-)...




STOLEK DO POSTELEstolek
SEDACÍ KRUH 631; kód VZP 13/0039583SEDACÍ KRUH TYP 631
je velmi účinným prostředkem v prevenci a terapii dekubitů.  Svým tvarem a provedením umožňují snížit tlak způsobený váhou těla. Tlakové špičky, které působí převážně v oblastech kostních výčnělků, se při použití
antidekubitní podložky vyhladí a tlak se rozloží na větší plochu. Zároveň zabezpečují rovnoměrné prokrvení celé pokožky, která je ve styku s antidekubitní podložkou, čímž je udržován krevní oběh a stálá tělesná teplota

MISKA NA PITÍ S VÍČKEM DST1103MISKA NA PITÍ S VÍČKEM DST1103

Tato miska na pití je vhodná zvláště pro osoby, které nemohou přijímat potravu bez pomoci další osoby a umožňuje přijímat stravu vleže. Miska je vybavená víčkem a  náustkem s otvorem 12x15 mm, pro možnost použití i na kašovitou stravu.
Objem 300 ml, graduovaný.

Žádné komentáře: