Naše Jestřebí

sobota 21. ledna 2012

365II.291den

včera sem našla vzkaz že si mám vyzvednout
ocenění na blogu u ,, KATČIN BLOG,, Kačí
já sem opravdu moc ráda vážím si toho  mám radost
a ocenění předám dál.........

Toto ocenění může získat malý blog do 200 pravidelných čtenářů. Každá z oceněných pak umístí na svůj blog odkaz na osůbku, od které ocenění dostala, sama ocení dalších 5 blogů a jejich majitelům zanechá na jejich blogu vzkaz.






první: jsem si vybrala  bojovnici za každý týden  (52)  u Čarodějky Hany  
druhý:ráda nakukuji sem nejen že má 365 ale blog na vaření ....a je to u  Hošanda 365
třetí : mám ráda její fotografie a líbí se mi její styl je to  Mončjatko fotoblog      
čtvrtý:za její  krásné fotky které nelze přehlédnout a za účast na Week of life ...úžasný a je to  
                                                                                                                                      projekt365-   Jiruška
pátý :za sportovní výkony celé rodiny a úžasný fotky, které fandím...je to  Almerka  blog 
                                                                                                                               Mozaika života
******************************************************************************
Sáby divadélko ...jedna rychlovka .....ušitá  ....nic moc příště si dám víc záležet....



2 komentáře:

Almerka řekl(a)...

Děkuji za ocenění. Taky sem ráda chodím ;)

Jiruska řekl(a)...

Jani, děkuji za ocenění!!