Naše Jestřebí

sobota 31. prosince 2011

365II.270den

**********SILVESTR**********
******   nekončím projekt 365 mám do dubna...vydržet!!!
******  práci sem odložila a vzala sem si mamku z LDN ....VYDRŽET!!!!
******  lepší zpráva  Sabince se nepotvrdila  na vyšetření /genetikou/ žádná blbá
              DIAGNOZA ........strašná úleva
******  naši kluci Pepča sice jednu blbou diagnozu má ....marodí od léta  doufám
              že se mu to srovná a bude zase moci užívat svoje mládí  .......
******  Zbyněk ....je sám a nemůže se tím vyrovnat  ....HLEDEJ A NAJDEŠ TU PRAVOU
              a na Janinu  se vyprdni nestojí ti za to ...............a snad máš aspoň radost máš nové hezké AUTO...
******  náš táta /manžel/dnes má narozeniny ,,,,,,   tak hodně zdravíčka  a víš že se můžeme
              o sebe opřít........tak na to nezapomeň............a v březnu jsme spolu 30rokůůů....:)))
******  vzpomínka na mojí Besinku .....ale už mám moje zlatičko BESU 2  a sem šťastná že jí mám....
******  myslím na všechny ..........a co popřát .     VYDRŽET A PŘEŽÍT  
****************PF 2012**************************
                            ******************************
tak žádnou opičku,,,jo tahle čeká až jí zašiju:))))
pečené koleno....každý silvestr.....
dárek do koupelny...už tam frčí.......
nějak ty dárky nemám vyfocené to bude asi 
postupně:-))
a splněn úkol......Sábě sem postavila 
DŮM................
 je přes metr dlouhý a vysoký.....
bohužel teď do těch mini prostor
se nehodí ,ale kdo mohl vědět 
že se bude stěhovat pokoj....
tak dnešní rok ...zavírám
mějte se fajn a na zdraví
já tak připíjím kofolou .-)))
úsměv na rtech.....



1 komentář:

Čarodějka řekl(a)...

Jani nějak se to na tebe valí.Já ti moc přeju abys rok 2012 měla klidnější než ten co nás opouští.Co nejvíc štěstí v roce 2012 a budu se těšit na další příspěvky.K tobě koukám nejčastěji.