Naše Jestřebí

pátek 4. listopadu 2011

365II.213den

mám uvařeno upečeno ...a  opět
bez sluníčka.....
včera sem byla pro Sábu tak zase mám jednu fotku..:-)


řezy z ananasového kompotu 
mám je ráda je to rychlí a dobrý 
původně to byl recept z mmb
mascarpone řezy já sem si to poupravila po svém...





Řezy z anansového kompotu……
POTŘEBNÉ PŘÍSADY

TĚSTO: 1,5 HRN.POL. MOUKY 1,5 HRN.CUKR PÍSEK 2 VEJCE 2 LŽÍČKY SODY 2 LŽIČKY KAKAA 1 PR.DO PEČIVA 1 PLECHOVKA ANANASU KRÉM : 1 POM.MÁSLO NEOCHUCENÉ 1 ZAKYSANÁ SMETANA 2 VANIL.PUDING ( HOTOVÉ V KELÍMKU,TAKOVÉ TY SE ŠLEHAČKOU ) 3 VANIL.CUKRY ČOKOLÁDOVÁ POLEVA..-ČOKOLÁDA NA VAŘENÍ

POSTUP PŘÍPRAVY

TĚSTO:
ANANAS ROZMIXUJEME S SE ŠŤÁVOU,PŘIDÁME OSTATNÍ INGREDIENCE A ZAMÍCHÁME.
NALIJEME NA PLECH VYLOŽENÝ PEČÍCÍM PAPÍREM A PEČEME NA 180´C - 30 MINUT.

KRÉM:
ZAKYSANOU SMETANU, ,POM.MÁSLO, 2 PUDINGI A VANILKOVÝ CUKR UMÍCHÁME V KRÉM.
KTERÝ NAMAŽEME NA VYCHLADLÝ KORPUS A NAZDOBÍME ,ČOK.POLEVOU

A NECHÁME V LEDNICI DO DRUHÉHO DNE

Já nedávám  vanilkový cukr ten pudink je dost sladký     a nedávám pomazánkové máslo…..
A ztuhne to taky

Žádné komentáře: