Naše Jestřebí

pondělí 4. dubna 2011

365.den končí jeden rok

4,dubna 2011 pondělí
dnes mi končí 365 ....co napsat ,
hlavně to opravdu uteklo myslela sem si
že já nebudu ta která vydrží ale fakt mě to vzalo
a hodně dalo ....jen když se kouknu do zadu
tak nějak se mi ztratily fotky zřejmě sem musela
omylem nějakou složku vyšoupnout z webu...:-)
ale snad to tak nevadí taky se mě někdo naboural
do blogu  a pár fotek vyřadil ...to se naštěstí pak už nestalo
takže po několika karambolech sem ráda a šťastně
dotáhla blog do konce ....a co bude zítra?????
začínám znovu ale nebude to projekt365 ,ale
foto-projekt 365 ...fotit mě baví a tak budu pokračovat
denně jednu fotku za vše ,,,a ostatní dám na druhý blog
tak ale to až zítra ........
ještě jedno poděkování všem kdo chodil a chodí na můj
blog za milé komentíky a za milé webové kamarádky...
sem moc ráda že sem Vás tady našla a ráda se budu
dál s vámi podílet na tom všedním denním životu....DĚKUJI.....



3 komentáře:

Čarodějka řekl(a)...

Jani blahopřeju ke zdárnému konci.Já měla občas chuť vzdát to tak vím že někdy je to velmi těžké hlavně když má člověk starosti.
Krásnou fotku jsi dala na konec a jsem ráda že můžu neustále nakukovat.

Anonymní řekl(a)...

...Jani... taky gratuluji... a super, že fotit budete dááál... těším se !

Katka řekl(a)...

Jani, gratuluju k celé 365 :-) A taky se těším na další rok(y) :-)
K.