Naše Jestřebí

čtvrtek 8. dubna 2010

4.den já na houpačce





jak jinak dnes začít ,,,čekala sem u našich
až se mamka vrátí od holičky,,,a protože
já klíče nenosím tak sem si sedla
venku na Sabinky houpačku a tak
jsem si vyfotila můj stín,,,moje nohy,,,,
asi po hodince mě bolel už zadek
a tak sem se dočkala převzala po zimním spánku
moje kolo ,které chci dát do provozu,,
a vyrazila ,,tak doufám že se vám ty dnešní fotky
budou líbit ,,,a trochu vás pobaví...
tímto dnešní den nekončí naopak začal,,,jedu do nemocnice kde jsem pozvaná ohledně Sabinky
na endokrilogii jelikož se nám blíží
vyšetření v Praze tak se musím jít pozeptat paní doktorky ...co a jak...je mi z toho úzko a hlavně když se to týká malých dětí a ještě k tomu mojí prdelce,,, tak uvidíme večer co ten dal ???

Žádné komentáře: